Gallant Unicorn

Vad är det för fel på folk?

Tidigare idag så blev det världens bråk i den globala chatten på AirStar.
Det var glåpord hit och dit och många spelare skrev hela meningar med caps lock.
Varför?
Ingen aning faktiskt, kom efter att hela bråket hade brutit ut, det jag tyckte var värst av allt var
att det inte slutade trots att en GM flera gånger skrev att de som inte slutade skulle få sin chatt avstängd.
 
Helt ärligt nu, jag tycker faktiskt att chatterna (främst den globala) sköts alldeles för slappt.
Klart folk fortsätter att bete sig illa när de märker att de kan bete sig hur de vill utan konsekvenser.
 
Jag blir så himla less när man ser såna bråk till och från,
(nu är AirStar en relativt lugn server i förhållande till till exempel globala på den engelska servern
jag spelar på, där snackar vi rena dödshot om man råkar stå i vägen för någon!)
och jag önskar verkligen att SSO tog tag i det där.
Det är ofta samma spelare som håller på att gapa och skrika i globala, så irriterande!
Ingen tycker att det är roligt förutom ni, varför ska ni använda den globala chatten till att skrika och gapa? Sen kommer alla som försöker mäkla fred genom att skrika själva(?) och gör det hela värre.
 
Näe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: