Gallant Unicorn

Asså för fasen

Jag saknar massor av tävlingar i spelet, det tar till och med längre tid än vanligt att levla upp en häst!
Jag har inte kunnat göra hoppbanorna i ridhuset på säkert en vecka, och SSO skriver inte ens ut 
något om det här problemet, och jag vet att det är många som råkat ut för det...
 
Jag förstår att SSO har mycket att göra, men jag blir seriöst förbannad över att de inte informerar oss
om vad som händer eller att de ens är medvetna om att buggarna existerar. 
Det tar bara någon minut att skriva ut på hemsidan, Facebook eller Instagram.Skärpning!
 


Kommentarer
Postat av: sasha

jag har ju två tävlingar borta, jag skrev till support och dom svarade att det är en tävlingbugg dom fått i spelet och håller på lösa det och att man ska ha tålamod ;s...

Svar: Jag börjar tappa tålamodet med dem :(
ssohaley.blogg.se

2015-03-06 @ 03:13:21 - http://nouw.com/sashaduskgirl
Postat av: Maggie Flowerlee

Men asså? Come On SSO! Deras spel är jättebuggigt just nu men dom säger inget om det. Dom INFORMERAR inte oss så att ALLA spelare kan se. T ex nu när gallerian kom. Då lade dom bara upp det på allt annat än deras EGNA hemsida!?? Är så jäkla sur på spelet just nu faktist! // #enargMaggie😘

Svar: Ja, jag förstår att de vill nå ut till folk via fb osv MEN de borde uppdatera mer på sin hemsida :(
ssohaley.blogg.se

2015-03-06 @ 07:16:00
Postat av: Astrid Gladebell

Jag har min favo tävling borta :( marleys hopp tävling..

Svar: Så störande :/
ssohaley.blogg.se

2015-03-06 @ 07:45:04 - http://ssoastrid.bloggo.se
Postat av: Josefine Kingstone

Hej, jag igen det skulle vara bra om de bara sluta att tänka på onsdagsuppdateringarna och börja tänka på att fixa ALLA buggar. Jag är så less på det här.




När kmr min auto?(sry om jag är tjatig🙈)💟😘

Svar: ja men lite så!
Ska bara hitta bilden bland alla mappar :)
ssohaley.blogg.se

2015-03-06 @ 13:46:22
Postat av: Saga Dragonforest

Jag har alla tävlingar kvar men jag har inte gjort ett lopp på ca 2-3 månader då jag inte har en häst att levla

Svar: haha men åh :/
ssohaley.blogg.se

2015-03-06 @ 15:26:43
Postat av: Anders Oldlund

Jag har ridhusets men jag har inte Galloppbanan och inte Fort Pinta-banan och det e inte så skojigt då båda ger 250 i XP vilket e max :/

Svar: :/
ssohaley.blogg.se

2015-03-07 @ 16:07:34 - http://teamandalusian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: