Gallant Unicorn

''Har du inte sett en GM förut?''

 
 
Handen på hjärtat, hur många har sett en GameMaster vara aktiv i chatten förut?
Sist jag såg det var när Skördebygden öppnades, och jag vet att det var någon av dem
inne när Dinodalen skulle öppnas,men utöver det? De hävdar att de kollar chatterna, men
hur kan det då vara så himla mycket bråk och fula ord som sipprar igenom utan att de som
inte beter sig blir straffade? Det tror jag på när jag ser bevis på det...
 
Och ja, GM gör massor av arbete som vi inte ser, men tyvärr så är det ju just det vi ser
som är viktigt för oss som spelare. Just nu upplevs de bara som nonchalanta och snudd på 
otrevliga när de ger oss halvdissiga och luddiga svar. 
 
På min fråga om varför det tidigare stod på deras sida att de hade enskilda moderatorer
för chatterna och nu har tagit bort det i infon fick jag det här svaret:
 
Men vad bra, då förväntar jag mig svar på mina 10 + mail jag skickat sen OKTOBER och
inte fått svar på.  Vissa av dem är väldigt allvarliga, folk skulle kunna få fängelsestraff för
vissa av sakerna som skrivits i chatterna... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Hej Janni!
Asså jag har aldrig sett en GM på sso. Ändå har jag spelat sen 29 Juli 2013 och varit rätt så aktiv i chatten. Har förvånat mig att de finns till och med, visste inte det för bara några månader sen. Har velat se en typ ett år, men har seriöst aldrig ens hört nån säga att en GM är inne, oj vad luddigt det blev, jaja det jag skulle säga var att jag aldrig har sett nån. Kram kram <3 o puss! :) <3 <3

2015-03-12 @ 21:12:07 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Anna lindbäck

Hur blir man en game master

Svar: Det kan nog bara SSO svara på :)
ssohaley.blogg.se

2015-03-14 @ 22:22:43
Postat av: Ellie Whalenight

Senaste gången jag såg en gm som har varit aktiv i chatten var på deras födelsedag...

2015-03-16 @ 06:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: