Gallant Unicorn

Jag blev kär

Jag kunde inte låta bli, så himla söt :D
 
 


Kommentarer
Postat av: ebba

var köpte du den dära ponnyn du sitter på

Svar: I Valedale
ssohaley.blogg.se

2015-03-12 @ 21:44:06
Postat av: isa andersson

haley du äger.spelar inte sso.men vill så gärna det.ha en forsatt trevlig dag hälsningar isa.första gången jag titta in här.

Svar: Åh vad kul! Du får börja spela så kan vi träffas i spelet :)
ssohaley.blogg.se

2015-03-13 @ 14:00:11
Postat av: Isa andersson

Jag får inte skaffa sso för mina föräldrar.jag är bara 9 år.jag fyller nio i sommar.jag kanske ska önska mig sso😃

Svar: Det tycker jag du ska göra ;)
ssohaley.blogg.se

2015-03-28 @ 13:01:05
Postat av: Isa andersson

Vill du träffa mig i spelet?jag vet inte vilken server man kommer på om man börjar spela efter sommaren.vilken server är du.du får byta till den servern jag kommer på.

Svar: Jag är på server 1, Air Star. Och nej jag byter INTE server.
ssohaley.blogg.se

2015-03-28 @ 14:25:20
Postat av: Isa andersson

Hur ska vi göra då?

Svar: Ja du, jag vet inte. Men jag tänker inte byta server. Har alla mina vänner och klubben på Air Star.
ssohaley.blogg.se

2015-03-29 @ 12:23:47
Postat av: Isa andersson

Ja.men jag älskar dig ändå.skulle vilja kramma dig vilken sekund som helst.vilken stad bor du i?

Svar: Jag bor i småland :P
ssohaley.blogg.se

2015-03-30 @ 15:31:51
Postat av: Isa andersson

Jag bor en mil utanför Motala.jag bor på en gård som heter norra Freberga.jag har två riktiga ponnys och kor på försäljning och så har vi katter.

2015-03-30 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: