Gallant Unicorn

Kan vi får något annat än Fjordingar?

Missförstå mig inte, jag gillar Fjordingarna.
MEN jag tycker att de fått lite för mycket uppmärksamhet i spelet eftersom de upplevs som
snabbare än de andra hästarna. Jag gillar ju starthästmodellen, och Araberna, och... Eh alla hästarna.
Men just Fjordingarna har jag tröttnat lite på för tillfället. Även om de är sjukt söta!
 
 
Jag vill ha fler ponnyer, flera Arabiska Fullblod, några av hästarna som utlovades när hästfunktionen kom... Kanske någon helt ny kroppsform på hästarna? Tänk er en större ponny, typ en Connemara eller en Welshponny modell större? De skulle så klart vara lika snabba som de stora hästarna ^^ 

Kommentarer
Postat av: Emilia Lightknight

Om connemaran skulle komma , så skulle jag dö xD

Jag äger en connemara irl , så ja , då skulle jag bara behöva hoppas på att det kom en apelkastad , gul , med svart man och svans connemara :)

2015-03-14 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: