Gallant Unicorn

Lite ensamfika och shopping

Igår på kvällen (eller natten kanske man ska kalla det?) så loggade jag inte för att shoppa lite...
Ville ha lite mer verklighetstrogna kläder för mina serier...
 
 
Man blir trött av att shoppa, så jag pausade lite med en slice pizza och päronläsk...
På tal om päsonläsk, finns det ens päronläsk? Visst det finns ju päroncider, men läsk?
Det låter gott i alla fall haha^^ 
 
Något som inte är lika mysigt är det här:
 
 Min sida med kortärmade tröjor och linnen är FULL!
Jag fick flytta alla linnen så de ligger bland mina jackor nu, men sen då?
Blir lite sur på att SSO proppar in nya kläder och utrustning men att utrymmet i garderoben är
så pass begränsat som det är. Jag vill ju inte sälja något som jag fått i uppdrag och att sälja eller
slänga saker jag betalat för för att köpa nya saker känns ju inte så kul...
 
Om jag fick bestämma så skulle det finnas dubbelt så mycket utrymme, de kan ju knappast förlora på det?
Om det fanns mer plats så skulle i alla fall jag köpa mer saker och då skulle ju SSO få in mer pengar?
(Om jag köper starcoins för att köpa saker menar jag så klart).
 
Skulle även vilja ha en fjärde flik, alltså en utöver kläder, hästutrustning och husdjur.
Den kunde heta övrigt och där skulle man kunna ha maskerna man får i spelet till jul och Halloween men även
picknickkorgar och grillset med mera... 
 
Jag har skrivit in till supporten om det här, om det är fler som tycker likadant så kanske det lönar
sig om fler spelare skriver in om samma sak? :)

 

Kommentarer
Postat av: Yohanna Svensson

hahah skit vad mkt kläder.. jag tyckte jag hade mkt, men du har ju extremt mkt. sen är jag snål, jag vill bara köpa bra kläder osv och slösar inte mina sc på kläder om jag inte MÅSTE som tex för klubboutfit. annars köper jag bara hästar för mina sc och har aldrig köpt extra sc ngn gång xD

Svar: haha man hinner samla på sig en del under 3,5 år :P
ssohaley.blogg.se

2015-03-30 @ 18:15:42 - http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Emlan

Men typ päronsoda? :D Kanske det de ska föreställa

Svar: Ja kanske det ^^
ssohaley.blogg.se

2015-03-30 @ 21:12:03 - http://silverhaven.blogg.se
Postat av: Yohanna Svensson

ah fast jag har också spelet i 3,5 år men är ju bara aktiv på vintern oftast. Sen har jag inte lifetime heller så vet att man får en del där. ska fasiken köpa lifetime när jag får ett jobb igen eller vet att jag vill och har råd :D

Svar: Jo man får en hel del som lifetime ^^ Tycker att det har varit värt att köpa lifetime :)
ssohaley.blogg.se

2015-03-31 @ 09:37:59 - http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Carru

får ibland för mig att sälja allting. Utom uppdragsprylar då. Varför vet jag inte. Men ganska skojigt :D

2015-03-31 @ 16:13:03 - http://OMFGDOGS.com
Postat av: Julie

Jaa, håller med! Visserligen så har jag alla mina överdelar på en sida men har bara spelat på Julie i ca 5 månader men det börjar att fyllas med kläder. Jag är en riktig shopaholic och köper kläder eller nåt annat skräp för sc när jag har bestämt mig för att spara till en fjord xD Det är störigt att det kommer mer kläder osv. men ingen ny plats i garderoben. Tycker oxå att det är irriterande att sso prackar på oss en massa skit och så kan vi inte förvara dom! Aja, tror de kmr att förstå snart. Hoppas jag:)

2015-04-04 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: