Gallant Unicorn

Natthäng

Igår så busade jag runt med Emma, Bambi och Sasha på natten.
Vi hittade på massor av bus och tittade på hästar. Vi räknade även ut att jag har 40 hästar i spelet!
När blev de så många? Trodde jag hade runt 30 kanske, haha så bra koll!
 
 
Vi svalkade av oss i vattenfallet efter en massa klättrande ^^
 
 
Jag råkade glömma min häst i Jarlaheim, sen blev jag utkastad från färjan haha!
 
 
Efter en massa åkande på färjan så lekte vi kurragömma, jag var verkligen inte i form!
Hittade ingen och bara irrade runt...
 
 
Sasha var sneaky och gömde sig i transporten, jag hittade henne efter ett tag och sen kom Bambi med 
springandes... Stackars Emma hittade oss inte utan irrade runt i Fort Pinta en stund innan hon
upptäckte oss, natthäng när det är som bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: