Gallant Unicorn

Sasha's event!

Igår så höll Sasha event, vi skulle svara på frågor om hennes hemstad och jaaaaaa.
Det gick inte så jättebra för vårt lag, men det var roligt med ett nytt sorts event!
 
Hela vårt lag!
Även vår nya medlem Haley Underfall, jättetrevlig tjej verkligen!
Men det skapar en stor förvirring i min hjärna, är så van vid att vara den enda som heter Haley
i klubben, även om Nemofisken envisas med att kalla mig Janne, morr ^^
 
Bytte man på min ena Fjording med, Felle påpekade att det såg ut som att jag klippt hans man
med stängda ögon? Jag som tyckte att han blev så söt haha!
 
 
Just på den här platsen hölls ett av Sneaky Dragons första event/klubbmöten.
Nostalgi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: