Gallant Unicorn

Stafett!

Ikväll så tävlade vi mot Walking Eagles!
 
Vi samlades vid Jorvik stallet  och gick igenom regler först...
 
Sen fick vi springa till våra olika sträckor...
 
Jag tävlade mot Frida! Hon var riktigt duktig men jag tror att jag var framme någon hundradels 
sekund före henne, men man ser ju alltid sin egen karaktär lite före så jag vet inte faktiskt haha^^
 
Sasha sprang den sista sträckan och vann! Så duktig, det var en riktigt jämn tävling!
 
 
Sen möttes vi upp på Vingården, och därifrån red vi till närmaste grillplats och myste :D
 
 
 
 
Det hela var jättekul! Det verkar som att jag ska tävla på torsdag med, spännande!
 
Gillar verkligen att leka med Walking Eagles, de är så snälla och mysiga!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Candleside

Kul då

Svar: Det var ganska kul faktiskt. Har du kul?
ssohaley.blogg.se

2015-04-27 @ 02:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: