Gallant Unicorn

Det går fortare än jag trodde!

Har inte spelat så jättemycket på mitt konto på WaterStar, så blev förvånad över hur fort det går
att levla upp nu mot när jag började spela på AirStar! Hela Skördebygden har ju lagts till efter
att jag började spela så det går så mycket fortare tack vare de uppdragen man gör där...
 
Idag gick jag upp till level 14 på WaterStar!
 
Fick även en trevlig överraskning, vet ni vad det här betyder? :
 
 
Jo att jag väldigt snart kommer att få utforska GÅD! :D
 

På tal om mitt konto på den asiatiska servern,
vill ni läsa om det eller är det bara tråkigt att se bilder från ''gamla'' uppdrag?

Kommentarer
Postat av: Claire Masterknight

Det är kul att läsa om! :)

2015-05-14 @ 16:30:28
Postat av: Liv Lionforce

Kul är bara lite av vad det är!

2015-05-14 @ 17:39:32
Postat av: Ronja Candleborn

Bara kul eftersom man inte direkt kommer ihåg dom gamla uppdragen! Roligt att komma ihåg vad man gjorde när man var lvl 5,7,12 m.m.

2015-05-14 @ 20:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: