Gallant Unicorn

Gårdagens event, klädduellen!

Igår hade Sture kokat ihop ett nytt event, en klädduell!
Det gick ut på att deltagarna skulle sätta ihop en outfit till olika kategorier enbart av det de 
hade i väskan och garderoben. Det gick på tid och tiden de hade på sig minskade hela tiden.
 
Jag hjälpte till att hålla i eventet och det var riktigt roligt att höra allas panik och stress,
haha så ond... Glad att jag inte var med själv för jag hade gått rage på att få så kort tid på mig! ^^
 
 
 
Så här stod vi och fnissade åt deltagarnas desperata försök att fixa ihop en outfit på tid...
 
 
 Deltagarna åkte ut en efter en (om man inte hann tillbaka innan tiden hade gått ut så blev man
utesluten ur tävlingen), och till sist var det bara Nemo och Ingrid kvar.
Den sista kategorin var ''Sjöodjur'' och den vanns av Nemo. Fick tyvärr inte med hennes
motivering till varför hon var det bästa sjöodjuret på bild dock :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: