Gallant Unicorn

Gårdagens event, uteritt med grilling och lekar

Kommer inte kunna vara med på dagens event, så passar på att visa vad vi gjorde igår!
 
Vi började med att rida ifrån Vingården...
Både jag och Victoire passade på att låta våra ponnyer komma ut och sträcka på sina små pixelben,
hur söta?
 
Vi red upp till den övergivna bondgården och började med att grilla där, väl framme kommer Nemo
på att hon glömt korven så hon kutade ned till Moorland för att köpa lite!
 
Efter att vi grillat så ville jag ta en fin bild.. Det var ju lätt när Simone och Nemo bara bråkar och ska
vara coola och väga på kanten, bråkstakar!
 
 Och vi red vidare...
 
 
 
 
 
Vi grillade i utkanten av Gröndal, men tyvärr fick jag ingen bra bild på det...
 
Här väntar vi in de som fastnade i hästhagen ^^
 
 
Kolla utsikten?!
 
 
Oooops, buggbro! 
 
När vi väl kommit över den buggiga bron så fick stackars Laila fatal så vi fick vänta lite...
 
 
 Så skumt, jag såg Laila och frågade henne vad hon höll på med på TS.
Det visade sig att hon fått fatal och plötsligt började hon blinka fram och tillbaka i spelet, läskigt!
 
 
Så där ja, alla inne i spelet igen!
Mot grillplatsen vid ridhuset!
 
Hahaha kolla Nemos häst!! 
 
 
 
Vi avslutade så klart med en drakkram, mysigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: