Gallant Unicorn

Gör lite plats i stallet

Jag föredrar att ha minst en plats ledig i mitt hemstall, om jag skulle vilja köpa en ny häst
så vill jag inte behöva krångla med att åka hem och skicka iväg en häst först...
(Haha det låter så elakt men jag hoppas att hästarnas små pixelkänslor inte såras!)
 
Nu lyckades jag återigen fylla mitt stall, jag tror jag är lite väl fäst vid mina hästar,
vill helst ha alla (nästan) hemma hela tiden. Men samtidigt ville jag inte ha stallet fullt så en
av mina ponnyer fick åka på fettokollo till hästön!
 
 
 Tänk innan hästön kom, hur tusan stod vi ut med att ''bara'' kunna äga tio hästar åt gången?
 
 

Kommentarer
Postat av: Shanaya Springspoon :D

HAHAH veet att detta e ett (jätte) gammalt inlägg o så men...måste bara påpeka att: "vad i hela friden GÖR stallhjälpen med hästen på den första bilden?!" xD

Svar: Petar honom i baken, brutalt sätt att be hästen flytta sig antar jag haha!
ssohaley.blogg.se

2020-10-15 @ 14:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: