Gallant Unicorn

Grillmys

Det verkar som att sso utökat serverutrymmena för senaste dagarna har det vällt in massor
av spelare från de andra svenska servrarna! 
Personligen tycker jag det är kul med nya spelare,
även om det blev ganska intensivt ett tag på kvällen igår...
 
 
 
Jag har så svårt att se mig själv som en förebild och/eller en idol för någon annan i spelet, 
MEN jag blir jätteglad när andra spelare kommer fram och vill prata!
Tyvärr så kunde jag inte ta bilder med alla så vi tog lite gruppfoton och avslutade med en mysig grillning :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Claire Masterknight

Jag är en av de som flyttade till server 1, kom dit i förrgår från server 2! :D

Svar: Välkommen :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-23 @ 12:25:56
Postat av: Astrid Gladebell

Haley, Jag vill gjärna prata om du är inne när jag är, Men min dator är en riktig rumpa och stänger av sig om jag spelar för länge, Det är mitt problem :(

Svar: Åh vad tråkigt :(
ssohaley.blogg.se

2015-05-23 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: