Gallant Unicorn

Jag vill levla den här hästen igen!

Är han inte fin? Jag tycker det i alla fall!
 
Jag är nästan sugen på att köpa en likadan häst på något av mina andra konton bara för att
få levla den igen, gillar allt med den här hästen! Allt från hur den rör sig till färgen...
(Nej jag vill inte levla den åt någon annan, har man köpt en häst får man levla den själv^^)
 
 

I början så hade jag bara westernutrustning på honom, men jag tycker faktiskt att han
passar i engelsk utrustning med! 
 
 
 Jag gjorde några banor idag innan jag blev utkastad från spelet (igen -_- ) ,
bland annat tävlingen på Paddockön! Ryktet ökar där varje dag tack vare tävlingen men jag
skulle ändå vilja ha lite mer bakgrundshistoria bakom platsen och människorna där så
några dagliga uppdrag hade varit kul att få!

Kommentarer
Postat av: ebba

Går det att spela gratis till LVL 17?🎀

Svar: Nej, gå in på starstable.com så kan du läsa allt om spelet där :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-05 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: