Gallant Unicorn

Min dator mår bra igen!

Min dator var lite ledsen igår och har varit det ett bra tag, så igår tog jag tag i det 
och gav den lite nya och bättre delar och rensade ur den...
Så jag kunde knappt spela igår eftersom min dator låg i delar över köksbordet, loggade bara
in och gjorde tävlingen på Paddockön^^
(Jag vill inte spela på laptopen, det funkar inte för mig för jag fastnar mer än vanligt när jag spelar på den eftersom jag inte gillar tangentbordet på den...)
 
Hur som helst, jag har laddat ned sso nu, men jag måste sitta och installera om allt annat,
och föra över lite bilder och filmer jag behöver för jag tänkte börja med en helt ny serie!
Just nu står det stilla när det gäller SilverGhost, jag har lite material kvar till den men
jag vill vänta med att göra fler avsnitt tills jag känner att det är kul igen...
 
Hur som helst, vill ni se något ''vackert'' ? Av någon anledning tyckte jag att den här bilden var fin
och har den på min profil på Youtube... Ehe... Jag har inte ens något att säga till mitt försvar..
 
Psst, klicka på bilden för att komma till min youtubekanal :)
 
Posteffekter? Och ''bara'' 6 hästar... Back in the days!

Kommentarer
Postat av: ebba

Kan du göra en film när du kör alla tävlingar vid minka i firgrove+svåra gröndalstävlingen?

2015-05-03 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: