Gallant Unicorn

Natthäng, bästa sortens häng!

Det hela började med att vi hängde lite på Vingården...
 
 
Så började folk plötsligt skrika om nån Måns i alla chatter, fattade ingenting först...
Det visade sig att han vunnit Eurovision Song Contest, jag visste inte ens att det var nu!
Har ingen koll på det då det inte är min typ av musik alls^^
 
Men klart vi skulle fira, så vi begav oss upp till restaurangen och åt tårta :D
 
Sen red vi en liten nattritt till Fort Pinta
 
 
 
 
 
Väl framme så fotade vi lite, sen var jag tvungen att dra mig från datorn och sova...
Varför ska natten vara precis innan morgonen för? Nätterna på sso är ju så mysiga!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Var köper man den prickiga ponnyn?

Svar: Vilken ponny menar du? :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-24 @ 21:03:33
Postat av: Ebba

När kommer ett avsnitt av Onyx?

Svar: I Juni
ssohaley.blogg.se

2015-05-26 @ 21:11:36
Postat av: Matilda flowerborn

Det var jävligt kul natt häng och alla var så sjukt glada för måns vann :D

2015-05-26 @ 21:39:41 - http://Matildaflowerborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: