Gallant Unicorn

Ny ryktesnivå med Bobcats

Igår blev jag vänligt inställd med Bobcats (jag sov över första dagen)!
 
Rusade så klart till shoppen för att se om jag kunde köpa något fint...
 
 
Det enda (okej jag kunde bara köpa typ 4 saker...) jag verkligen gillade var den här hjälmen.
Tänkte att det kunde vara kul med en ljusare hjälm eftersom jag oftast har en svart eller brun hjälm...
Men.....
 
 Ser ni det? Jag såg inte att det var en rosa knopp längst upp på hjälmen förrän efter jag köpt den,
men kanske passar den bra ihop med något annat från shoppen som man kan köpa när man fått lite
mer ryktespoäng där? Aja, jag gillar den fortfarande. Trots den rosa knoppen ^^
 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Haha alltså jag känner mig hemsk på detta med att bygga rykte! Jag ligger mycket efter i rykte med Paddockön t. ex x-'D
Jag har bara loggat in 2 ggr sen förra lördagen, haha! :D

Svar: Haha ååh, kämpa! :D
ssohaley.blogg.se

2015-05-25 @ 10:53:35 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Så klart jag ska ska kämpa, men det går inte fort alltså, haha! :D

2015-05-26 @ 10:04:54 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: