Gallant Unicorn

Varför jag blev så besviken på det nya dagliga uppdraget på Paddockön

Så här är det: När vi hittade den här lilla filuren bakom ett av husen på Paddockön så började vi genast 
spåna i vad han skulle ha för uppgift i spelet!
Kanske skulle det komma något huvuduppdrag där man skulle samla in jordekorrar till
Spejarmäster eller något i den stilen? Jag hade liksom hoppats på ett spännande uppdrag...
Och så visar det sig att allt den är till för är att vara ett husdjur till Lisa (varför kan de inte ha olika
namn på NPC:erna förresten? Ser så dumt ut när de heter samma sak...)
 
Spejmäster har ju en hel liten arme av jordekorrar i sitt tillhåll, kommer Boingo därifrån kanske?
 
Burarna där ser ju likadana ut som den som Boingo bor i, ett sammanträffande eller är det bara en 
smidighetsfaktor från sso's sida?
 
 
Frågan är ju om vi kommer få något annat uppdrag med Boingo senare, för hon verkar ju inte ha
någon koll på vad han är för djur... Vi ger inte upp hoppet helt än helt enkelt! ^^
 
 
 Sen gillar jag inte heller grejen med att han ska sitta instängd i en bur?
Varför ska han bara sitta bortglömd bakom huset och se olycklig ut?
Jag hade med rymt om jag vore instängd i en tråkig bur hela dagarna.
Ja jag vet att det är ett spel, men djur i bur är inte lyckliga djur...
 
 
Jordekorrarna hos Steve får ju sitta springa fritt, så varför håller Lisa Jarlasson Boingo fången?
Hon kanske har stulit honom?^^ Haha näe jag vet inte, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: