Gallant Unicorn

Ååååh, spänningen stiger! Nya npc:er från Epona!

Kopierade det här från SSO's Facebooksida!
 
''Träffa karaktärerna från det nya området Epona! 
Idag träffar vi bröderna Buttergood. Denna överklassfamilj lever uppe på Butter Hill och har varit en del av den mäktiga Epona-aristokratin i flera generationer. När familjen bara är en skugga av vad den brukade vara, är det upp till Junior Buttergood att försöka återta det som de en gång hade, och han viker inte undan för någonting. Men som tur är är inte alla de tre bröderna elaka...''
 
 
 
Jag är sååååå förväntansfull! (Han i blå skjorta har samma min som Shirehästarna brukar ha haha!)

Kommentarer
Postat av: Emmy Winterknight

Bara jag som såg på sso talkshow en dator där någon jobbade med pandoria? 4.43 ser man rätt tydligt :)

Svar: Hihi reagerade med på det!
ssohaley.blogg.se

2015-11-13 @ 08:03:08
Postat av: Kailey Silverdawn

Jag är också astaggad! Vill att det ska bli onsdag typ igår :D

2015-11-13 @ 10:17:38 - http://silverdawns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: