Gallant Unicorn

Åka spöktåg

Det var ju ganska väntat att Halloween skulle stanna kvar i Jorvik en vecka till, skönt för mig som inte
hunnit spela så mycket förra veckan och nu har en vecka till på mig att göra uppdrag och fånga spöken på alla mina konton. Okej, jag kan nog bara komma åt uppdraget i GÅD med 3 av dem, men ändå?
 
Så, vad tyckte ni om spöktåget? Jag tyckte det var helt sjukt gulligt! Lite mysigt att bara chilla runt i en vagn och försöka fundera ut hur slottet faktiskt ser ut bakom de stängda dörrarna...
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

När jag skulle åka det för första gången så tänkte jag "vad kul det här kommer att bli, hoppas att jag hoppar till lite grann!". Det gjorde jag inte... men en Halloween utan att bli skrämd är ju ändå en Halloween, eller hur? :D

2015-11-05 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: