Gallant Unicorn

Bus med Haley & Haley

Tihi
 

Kommentarer
Postat av: Amelie Dawnside

haha ni har rätt! någon sa att dom skulle anmla mig för att jag ville ha islandshäst istället för morgan när dom hästarna kom, hehå. folk!

2015-11-20 @ 14:53:46
Postat av: Elin Dragonfall

Det var en gång när klubben jag en gång var med i hade en tävling mot en annan klubb, jag hade inte varit med i den tävlingen men jag hörde att vi hade vunnit. Och då blev tydligen den andra klubben shit sura. Efter det samma dag så var det en tjej i vår klubb som hade varit med och tävlat som stötte ihop med dem och då var det bara hon mot två andra i den andra klubben. Hon skrev det i klubbchatten och jag sprang dit för att försöka att försvara henne. När dem i den andra klubben inte hade något mer att säga och stack så sa hon som jag försvarade att dem hade hotat henne att dem skulle anmäla henne för precis ingenting... det är nästan fånigt att bara för att man vann så ska det andra som förlora hålla på att hota om att man ska anmäla en -_-

2015-11-20 @ 14:57:37
Postat av: Summer

Okej detta är inte sso detta är irl... ehehhe... Jo det var såhär, det är en kille som alltid tjuvkollar på den som sitter bredvid, och det var test... den killen som satt bredvid viste detta, och när han såg att den ena titta skrev han fel svar. Efter några min så ändrade han. När läraren kom o titta på han som kollades papper så stog det fel. Då sa läraren "Men Bert(exempelnamn) detta är ju fel!" då sa tjuvtittaren: "Men Herkules(fortfarande exempelnamn) skrev ju så!" Ja det var nog det dummaste man kan säga till en LÄRARE! Vet dock inte vad läraren sa men endå xD

Svar: Haha smidigt :P
ssohaley.blogg.se

2015-11-20 @ 21:14:40
Postat av: Nina Winterfall

Jag var den tjejen som Elin Dragonfall pratade om.
Tack så mycket Elin för att du försvarade mig, var jätte ledsen den dagen.

2015-11-21 @ 08:58:39
Postat av: Nadia Oakhall

Det jag har blivit chockad över i globala chatten:
Ni tar över chatten! Jag ska anmäla er!

xD

Svar: hehe :P
ssohaley.blogg.se

2015-11-21 @ 16:49:40 - http://naddessodiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: