Gallant Unicorn

Det går så långsamt att levla upp när man är lat

Satt och gjorde uppdrag på mitt konto på den brittiska servern UnicornForest i natt.
Eller, ja igår natt alltså? Ughhh jag har lyckats vända på dygnet rejält...
 
Hur som helst, jag kämpar (ja det är en riktig kamp!) för att gå upp i level på det kontot!
 
Man är ju sååååå snygg när man inte vill lägga pengar på ett konto och inte köper så mycket
kläder och utrustning utan bara: ''Det här fick jag i ett uppdrag och det var gratis så nu ska jag ha det för att det ger bättre stats.'' Och så är det egentligen hemskt?  Stackars de som såg mig springa runt och göra uppdrag. Först hade jag den lila klänningen ihop med gröna sneakers och ett rött schabrak.
 
Sen när jag hade gjort hästmarknaden så fick jag den fina skjortan med palmer på så jag bytte så klart till den. Det har kommit till den nivån att några på den här servern har sett mina videor och vet att jag är svensk och så vidare. Det kommer faktiskt fram spelare och hälsar och så ser jag ut så där?
(Okej jag försöker rocka det men helt ärligt, det är svårt!)
Tänk om de typ bara: '' Ah hon ser lite konstig ut, men det kanske är så de matchar i Sverige?''
Om det är så så sorry mina svenska sso-vänner, det är inte min mening att skämma ut er!
 
Hur som heeeeelst, jag fick upp kontot till level 14 igår. Sen fastnade jag i nätshopping. Skulle bara köpa en sak och så hittade jag en annan sak och så vidare och helt plötsligt så hade jag blivit utloggad från spelet när jag var nedtabbad och sen kändes det väldigt jobbigt att logga in igen så ja...
 
Kanske skulle göra en egen kategori för min konto på den här servern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: