Gallant Unicorn

Englandkontot blev lite vampyrigt

Eller, vampyrigt? Känns inte som det är korrekt svenska, men vampyrsminket åkte på och
jag passade även på att ändra ögonfärgen och ansiktet på Celine som är min karaktär på
den brittiska servern Unicorn Forest. Tyckte hon blev så söt!
 
Så, har ni haft en fin Halloween? 
Jag har ju haft typ halva klubben hemma hos mig, det har varit sååå himla kul MEN nu är jag trött!
Kom på mig själv med att sitta och gäspa i soffan redan klockan 16 på eftermiddagen haha!
 
Kommer så klart skriva mer om vårt firande, men inte idag haha! Nu ska jag bara sitta och mysspela och leta reda på alla spöken jag missat. Just nu sitter jag inne på mitt brittiska konto och pillrar med uppdrag. Tyvärr så missar jag nog själva Halloweenuppdragen eftersom jag inte låst upp GÅD än och jag tror inte jag hinner göra det innan Halloween är över... Men jag kan ju ta några spöken och plocka upp ur äppelhinkarna i alla fall så det är ju alltid något :)

Kommentarer
Postat av: Rachel Lionson

Oh, men! Berätta mer om firandet!

Svar: det kommer :)
ssohaley.blogg.se

2015-11-01 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: