Gallant Unicorn

Epona är helt underbart!

Tänker vänta lite med att visa bilder på alla områden och så, men jag älskar verkligen det nya området!
Jag sprand runt helt ensam (alltså, jag red inte in med en kompis) på min starthäst och bara beundrade omgivningen. Det var så mysigt att bara traska runt, lyssna på musiken och se allt nytt!
 
 
Herman fick äntligen komma ut ur sitt hus, det var väl på tiden?
 
Det laggade lite först och jag fick nätverksfel tre gånger under de första uppdragen så jag fick göra om
dem några gånger men efter det så var det väldigt stabilt! Jag var inne från klockan 15 till strax efter midnatt utan att logga ut eller bli utkastad, så det tyckter jag verkligen är ett plus från hur det blev när Dinodalen öppnades och det kraschade gång på gång... De stängde faktiskt ned AirStar (alltså så att ingen mer än de som redan var inloggade kunde komma in) och det hjälpte nog en hel del! 
 
Har spenderat hela dagen med att göra uppdrag, utforska, leta stjärnor och så snoka reda på de hemliga platserna så klart! Hade Heli som sällskap och vi hittade många coola platser!
 
Det jag är mest förundrad över är hur otroligt vackert det är i Epona! Och områdena är så otroligt olika!
Dagen uppdatering får 10 av 10 Helisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: