Gallant Unicorn

Intervju med Bambi Ponyforest

Bambi Ponyforest
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
Började spela 2014 i februari/mars och blev star rider i april.

 

Är du StarRider? Jepp, för evig starrider. 

 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 

Jag är medlem i Average Agents Inc, kan inte uttala det xD 

 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Njee nejajnee nej. 

 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varje dag. På vardagar upp till 2 timmar och helger typ hela dan cx 

 

Spelar du några andra spel? 
Ja, minecraft. 

 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Att ha kul, klubben och min bästa vän :3 

 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Jag har 16 st, men orkar inte skriva alla så skriver mina favvosar: 
Summermagic - Startis 
Nightstar - Svart morgan 
Roseheart - Brunblack fjording 
Ravenfeather - Svart quarter 
Wildpepper - Pricki ponny bulle 

 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jepp min pöta Plex <3 

 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag levlar så lyssnar jag på musik men annars har jag på spelets musik. 

 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Min skoldator, en bärbar Dell. 

 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser din, Nemos, Alicia Starnights, elfstrands och Stures. 

 

Önskeras i spelet? 
Större boxar och hemstall. 


Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffa plex c: Och den bästa klubben Storm tails <3 


Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är den envisa stilrena tävlaren xD (om det finns en sådan kattegori) 

 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag och min irl kompis satt med datorerna hos henne och så sa hon: Det finns ett jätte cool hästspel. Jag bah: VISA MIG!! 

 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården för tillfället. Och en kul sak: Har bara bytt hemstall en gång! 

 

Önskefunktion i spelet?  Att man kan igga alla förutom ens vänner och klubb.


Kommentarer
Postat av: Doris Dawnforedt

Stoojm Taiils! Saknar tiden med er <3 RIP <3

2015-11-30 @ 13:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: