Gallant Unicorn

Intervju med Clara Snowsmith

 Clara Snowsmith
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? I 3 år tror jag, eller mer på mitt äldre konto, har minne som en sjögurka. Länge iallafall 
 

Är du StarRider? Juuuupp. I oändlighetens oändlighet. 


Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? Naiej, ingen klubb för mig(rebel), men ångrar att jag lämnade den fabulösa klubben, Otoño Vampires. 


Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? Ehh jaa... Verkligen... Han lever upp till sitt smeknam Sillen... 


Hur ofta och hur länge spelar du? Inte jätteofta, vilket resulterar i att man fortfarande är lvl 16 och har sjuka hästisar :) Nej men kanske 5 dagar i veckan? 


Spelar du några andra spel? Neeeej, tror inte det, jo lite Sims spelar jag ibland

 
Vad är det viktigaste för dig i spelet? Det är just nu att klättra från lvl 16 till 17, och huvuduppdrag, men när jag hittar en klubb jag trivs i är det ofc de små flummiga medlemmarna där ^^


Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom?

Jag tror jag har... 9 hästar! 

Sillen- Startis 
Flamman- Ponny 
Prinsessan- Arab 
Mirre- Arab 
Pärlan- Quarter 
Matrix- Paint 
Freja- Tinker 
Handväskan- Frisisk sporthäst 
Men man är ju rik och är man rik blir man snål, men den som spar han har B) 


Har du någon bästa vän i spelet? Typ Ragnar, nej det är jag som är Ragnar! Jag menade Hubert... haha.. Min favorit Muterade Åsna har varit ett bra stöd genom svåra tider, så hon är också värd att nämnas 


Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? Mest egen musik, men ibland är man ju lat och tar spelets egna 


Vad för sorts dator spelar du på? Ehmm, någon Asus tror jag, en ganska ny... Grymt ljud... ganska stor skärm... 


Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? Jag läser inte så mycket, April Goldfall, Haley R och Haley U, Sture, Esmeralda Silverforce, Alicia Starnight, det är väl dem jag läser mest, trillar in på Nemos ibland också 


Önskeras i spelet? Antingen Islandshäst(om den får tölt och passgång och sitt karaktäristiska(oj vilket långt ord..) utseende) eller En liten påwnie som springer snabbt som vinden, SHETTISAR!!! Fast inte i samma format som de vanliga ponnisarna 


Ditt bästa minne i från spelet? Typ när jag var trea på dagens bästa på lilla hopptävlingen och vann den platsen, för jag suger på sånt. 


Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? Den personen som är totalt jätteklumpig och fastnar i allt 


Hur kommer det sig att du började spela? Ja hur kom det sig!? Det är frågan... Förmodligen så såg jag någon reklam under min långa tid som trogen Howrsare och tyckte det såg kul ut.. Gjorde mitt första konto, Sandra Dolphinlake 


Vart har du ditt hemstall? Forever VINGÅRDEN 


Önskefunktion i spelet? Har typ 400 så det blir lite mycket att säga nu. Vill iallafall kunna ramla av, longera(på riktigt), kunna köpa ny mobil(Kom igen, Kenneth på Paddockön som är 279 år gammal har en J-phone, vi har en gammal tegelstens Nokia... Kom igen SSO!) osv...


Kommentarer
Postat av: Alexis "Hubert" Deerknight

Ahahaha, gud Ragnar är helt underbar :') Min egna gris Ragnar (nä okej inte riktigt). Men ärligt talat så behöver vi faktiskt en egen J-phone, usch hur tänkte sso med tegelstens Nokian??

2015-11-28 @ 12:31:50
Postat av: Jaquline

Hubert thats the shit B)

2015-11-29 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: