Gallant Unicorn

Intervju med Elisabeth Westpoulos

Elisabeth Westpoulos 
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat i ungefär 3 år snart! 

Är du StarRider? 
Jag har Life Time StarRider så ja! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är just nu med i Fire Rangers, men vi får se vad för klubb jag hamnar i sedan. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Jag gillar min starthäst, så jag tror inte det! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Hmm...Kanske 3 timmar? Jag vet inte haha. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar Minecraft, Transformice och Star Stable Online. Annars inga andra spel för tillfället. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben och mina vänner! 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Jag har typ 21 hästar så vill inte direkt säga allas namn men min ponny heter CarrotCake, min frieser heter DreamMagic och min starthäst heter Moonstar. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jag gillar allihopa men jag gillar sådär lite extra mycket Scarlett Bravestar. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar lyssna på musik eller inte ha något ljud alls. Men ibland så har jag ljus från sso bara för att ha lite omväxling! hihi 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag har ingen aning typ en Acer dator? 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag väldigt många men just nu läser jag ssohaley.blogg.se och silverknight.blogg.se och misshaley.blogg.se + emmashortroad.blogg.se 

Önskeras i spelet? 
Jag tror jag vill ha Islands hästar...Dom är söta, eller hur? 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det var när jag startade spelet, då jag blev star rider så mötte jag en tjej vid namn Sabrina Bluehall hon var min bästa vän tills jag flyttade till Air Star...Jag har inte sätt henne på väldigt länge ;( 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är en busig tjej som älskar att få alla att skratta så kanske så är jag den busige clownen ;) Men ibland är jag ofcourse seriös. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag skrev in "häst spel online" på datorn och så kom Star Stable upp och jag blev direkt intreserad! 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag bor just nu i Vingården, drakarnas hem har jag hört! 

Önskefunktion i spelet 
Att kunna leda hästarna. Och en massa mer! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: