Gallant Unicorn

Intervju med Josefine Waterbear

(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? Snart 1 och 1 halvt år.

Är du Star rider? Japp, jag är lifetime.

Är du medlem i en klubb och isåfall vilken? Confused Mustangs.

Skulle du ha valt en annan start häst om du fick möjlighet? Absolut, älskade bruna hästar med svart man när jag valde och så fick den typ grå man men använder den ändå nästan aldrig.

Hur ofta och hur länge spelar du? Får inte spela så mycket men när jag har chansen gör jag det blir ungefär 3-4 timmar i veckan.

Spelar du några andra spel? Spelar roblox och msp på datorn men spelar mycket på mobilen också.

Vad är det viktigaste för dig i spelet? Tror klubben, är ofta med i fantastiska klubbar som blir upplösta, orkar knappt spela då.

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 5, Min startis Diamondbelle, quarter Moonheart, ponny Frostgirl, nordsvensk Starlove och frieser Dreambeauty.

Har du någon bästa vän i spelet? Kanske Josefine Monsterdawn som jag typ är bästis med Irl men Myra Candlesmith har jag väldigt bra kontakt med.

Har du ljudet från spelet när du spelar eller lyssnar du på musik? Oftast inget av de men annars har jag antingen bakgrundsljudet på eller musik.

Vad för slags dator spelar du på? Spelar på mac, som är jätte jobbigt för den får nätverksfel hela tiden.

Läser du bloggar om spelet, isåfall vill du rekommendera någon? Läser en miljon bloggar, rekommenderar Alicia Starnights blogg och min egna (Josefinewbsso.blogg.se) kul om det kommer med för då kanske någon börjar läsa min blogg förutom Myra Candlesmith och min mamma xD

Önskeras i spelet? Shettisar♡

Ditt bästa minne från spelet? Mitt första event med Dizzy tails. Hade bara frågat och fick gå med direkt. Andra som ville gå med fick ansöka. Blev jätteglad när jag fick reda på det. Blev också glad när jag märkte att Myra Candlesmith räknar mig som "en god vän"

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, häst samlare osv? Star coins slösare om jag måste välja något.

Hur kommer det sig att du började spela? Ellen Lightroad visade mig.

Vart har du ditt hemstall? Steves, flyttade dit närjag gick med i Dt för vi hade klubb stall där och sen har jag vägrat flytta.

Önskefunktion i spelet? Att kunna ta hand om varandras hästar. Typ som en grupp förfrågan så får man välja hur många dagar man vill att den ska ta hand om dem. Så när den går in i sitt stall så kommer det fram en ruta om vilket stall man vill gå in i. Då kan man göra det i så många dagar som hästarnas ägare har valt.


Kommentarer
Postat av: Josefine Waterbear

Kul att det kom med☺

2015-12-21 @ 13:24:28 - http://josefinewbsso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: