Gallant Unicorn

Kommer vi få tävla mot en annan ridklubb?

Jag trodde det skulle bli världens liv över nyheterna som kom upp på sso's hemsida i förrgår.
Men näe, bara lite bilder på instagram och samma bilder och text som jag laddade upp här (haha det lät fel, men det är ju bara det vi har fått se så klart alla laddar upp samma liksom!) på de få bloggarna jag läser (de i klubben och Alicia Starnights blogg). Har kollat runt efter andra bloggar, men är kräsen. Vill att bloggen ska handla om SSO, inte massa annat, och jag är petig med hur bloggaren skriver haha^^
 
Hur som helst, det var inte det jag skulle skriva om nu, utan det här med ridklubben som Bobcats påstår att de ska tävla mot. Hade detta lite på känn redan när uppdragen men Bobcats kom till spelet och vi fick den stora äran att bli medlemmar i Bobcat Girls. I nyheterna som kom i förrgår så hintades det om en till klubb. ''There’s a whole heap of new characters and families for you to get to know, and have you ever thought about how the Bobcat Girls might somehow be the only riding club on an island full of horses? Well, let’s just say they’re not alone! ''  På ren svenska och lite förkortat: De skriver att det ju är lite konstigt att det bara finns en enda ridklubb på en ö som är fullsmockad med hästar. Efter det så bekräftar de att Bobcat Girls inte är den enda klubben! Har ni tänkt på hur de skiftar mellan att kalla klubben Bobcats och Bobcat Girls fleratalet gånger under spelets gång? Inte alls förvirrande...^^
 
Har inte bilderna från uppdragen på min dator utan på en extern hårddisk, men har för mig att det vi fick veta när vi började med det dagliga uppdraget kom med att fota tävlingsspåret var att anledningen till att spåret skulle fotas var att Bobcats skulle tävla mot en annan klubb.
Nu blev det rörigt, hängde ni med?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie Diamondfall

http://i68.tinypic.com/2u763pk.png

http://i68.tinypic.com/sw4b9v.png

Dialogerna du pratade om, om du skulle vilja ta med dem.

Svar: Tack så jättemycket :)
ssohaley.blogg.se

2015-11-08 @ 10:19:22 - http://landofstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: