Gallant Unicorn

Mästarnas mästare

Jag vann förra månadens omgång av mästarnas mästare, så den här månaden var det min tur att
hålla i eventet! Vi fick dock putta fram det en vecka på grund av Halloweenfeste, så jag höll i eventet i söndags! En liten men tapper skara dök upp och det enda de fått veta innan var att de skulle ha på sig
en vacker outfit, mjeheh det blir så mycket roligare då!
Vi körde två omgångar med ''Under hökens vingar''
(har sett att folk kallar det ''Under hökens alla vingar''? Ursäkta mig men jag är ganska säker på att en hök bara har två vingar?)
där vinnaren i de båda omgångarna sedan fick mötas i en grupptävling. Vart? I Dinodalen så klart! 
 
Först samlades vi och kampen kunde börja!
 
Nina och Sasha vann omgångarna och fick mötas i en resultattävling! Vi återsamlades vid Fort Pinta efter att de som skulle tävla  skulle få en chans att byat till tävlingskläder... Sen red vi iväg mot tävlingen. När vi närmar oss ballongen börjar de förstå vad som väntar, mjehehe....
 
 
 
Väl framme så fick Sasha och Nina mötas i en grupptävling!
Det var jämt och de är så duktiga båda två, men det slutade med att Nina tog hem vinsten.
Grattis Nina! :D
 
Vi avslutade så klart med en kram <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Undrar?

Nina vann ju DinoDalstävlingen, men hur? Morganer är ju inte "köldtåliga" men det är ju fjordingarna? Så failade du mycket eller hur vann hon??

Svar: Haha jag höll mig bakom för att kunna fota :)
ssohaley.blogg.se

2015-11-10 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: