Gallant Unicorn

Ridlektion för Karin

Idag så var Karin i farten och höll lektion för oss! Vi började med att gå igenom 
utrustningen. Karin föklarade varför de olika sadlarna är formde på olika vis bland annat!
 
När vi gått igenom lite teori så begav vi oss ut på vidderna för att hoppträna!
Men vi började så klart med att värma upp våra hästar lite :)
 
 
Karin samlade ihop gruppen igen och så var det dags att börja hoppa!
Vi hoppade en och en för att undvika krockskador på hästarna, idag var
vi ovanligt bra på att stå på led måste jag säga!
 
Jag hann faktiskt inte ta fler bilder, var så inne i det vi gjorde haha! 
 
Har din klubb ridlektioner? Tycker du att det är kul?
Jag tycker att såna här lektioner är roliga, dressyrlektioner känns helt ärligt ganska meningslöst.
Man kommer helt enkelt aldrig att få en pixelhäst att gå på tygeln och flytta sig för skänkeln...
 
 
Så här såg vi ut under eventet!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Nejmen vad kul! Man skulle nog kunna komma och testa... Hehe

2015-11-30 @ 20:51:29
Postat av: Elin Crazystreet

Bytt hår nu igen? xD, det var jätte snyggt!

Svar: Jag bytte hår i mitten av augusti senast, så det väl väl inte nyligen direkt? :S Men tack ^^
ssohaley.blogg.se

2015-12-01 @ 06:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: