Gallant Unicorn

SPOILER OM DU INTE VARIT I EPONA! Nya Hillcrest

Idag verkar spelet vara uppe och fungera som det ska, servrarna verkar stabila så idag kommer jag att börja ladda upp bilder från det nya området! Inga bilder på uppdrag än, bara platserna än så länge :)
 
Hur som helst, igår så spenderade jag 7 timmar inne i spelet utan att logga ut, haha så sjukt egentligen men jag ville inte logga ut. Jag ville bara se mer av allt det vackra! Jag var ju lite skeptisk mot bostadsområdet som vi fick se sneak peeks på... Jag blev verkligen positivt överraskad!
Det är så fint och det ser inte så malplacerat ut som jag trodde att det skulle göra!
 Det jag tycker är allra roligast med just det här området är att de lagt ned tid på att göra husen och trädgårdarna så olika från varandra. Det är inte bara 20 (okej jag har inte räknat husen haha) hus som är exakt likadana med platta trädgårdar utan detaljer utan varje hus är liksom personligt! 
 
Tycker att detaljerna de lagt till i trädgårdarna är så söta, har fotat mina favoriter så tänkte visa:
 
 Ser ni? Inte? Kolla på den här inzoomade bilden:
 Ormis! :D Hoppas den här lilla ormen har kompisar i Epona och att de får stanna den här gången!
 Hur chill ser inte det där ut då?Det finns badbollar på flera ställen, kanske kommer det att komma någon form av badstrand så småningom?
 Så söta NPC:er ( NPC står för Non-Player Character om någon undrar varrför jag alltid skriver så) som verkar ha det mysigaste huset. De har liksom en vovve? Det går inte att överträffa husdjur hehe...
På tal om husdjur, på en av verandorna så ligger det en söt liten kisse! Skulle dock vara lite orolig om jag vore den, husdjuren på Jorvik har ju en förmåga att bli borttappade och försvinna! :O
Katten har jättefina gula ögon och den tittar upp när man kommer nära, så himla söt!
Den som bor i det här huset verkar tycka mycket om grönsaker, och så en liten handväska!

Kommentarer
Postat av: Bambi Ponyforest

Vart köpte du den där toksnygga jackan?? *-*

Svar: Hrm, antingen vid Nya Hillcrest eller vid Månskäreby, tror det är det sistnämnda hehe var lite trött när jag shoppade igår men det är något av de två :)
ssohaley.blogg.se

2015-11-19 @ 18:10:12
Postat av: Alanis Monsterstone

Den där väskan är ju Lorettas väska ifrån uppdragen med den nya tjejen i ML! c:

Svar: Hon bara kastar sina saker överallt :P
ssohaley.blogg.se

2015-11-22 @ 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: