Gallant Unicorn

Åker bort, titta på min Shire så länge!

Idag så åker jag bort, jag kommer i och för sig hem igen redan i morgon.
Men det här betyder att jag kommer att ha svårt att svara på kommentarer och så vidare...
 
Tänkte visa er några av bilderna jag tagit på min nya pålle, hur söt är den inte liksom?
 
Första måltiden (ja min häst valde grus som sin första måltid, döm honom inte!)
med Heli's pålle. Vi hade en sån hype när vi loggade in. Pip-ljud var typ det enda vi kunde
få fram. Så fina hästar! Klicka på bilden för att komma till Heli's blogg!
 
 
 
 
Fick med mig Nemofisken på en levlingsrunda med, woho!
 
 
 
 
Vi hörs igen i morgon på kvällen, ha en bra dag! :) 

Kommentarer
Postat av: Linnea Silentstar

Den är så fin! Hade tänkt köpa den svarta men jag kommer vänta tills nästa vecka för att se ifall de kommer fler färger :)

2015-10-08 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: