Gallant Unicorn

En nu Fjording, varför inte?

Jag har inget att göra i spelet så jag köpte en ny häst att levla.
Heli tyckte att jag skulle köpa en Fjording, sagt och gjort!
 
Jag har tittat på just den här innan, när Fjordingarna kom till spelet. Men då valde jag att köpa den
gråa och den vita. Ja jag vet att det inte är namnen på deras färger, men jag tror att det är en hel del som
läser min blogg som kanske inte är så insatta i hästfärger, så om jag skriver grå och vit vet alla vilka jag menar... Hur som helst, den här lilla sötnosen fick följa med hem! Mina andra Fjordingars namn slutar på Mist, så den här fick heta Wintermist! 
 
Nu ska jag bara hinna levla den med, men det känns som att det kommer att ta ett tag innan det kommer fler Shirehästar till spelet, så det borde inte vara några problem! Hoppas fortfarande på en rödskimmel, det vore drömmen! Lånade en bild från google för att visa, hur fin?
 

Kommentarer
Postat av: Ellie Cloudforce

Ja en shire som rödskimmel skulle vara jättefin!!!!!!!!

2015-10-17 @ 16:16:21
Postat av: Rachel Lionson

Omg, det hade varit jättebra om en rödskimmel kom! Gullig fjording by the way!

2015-10-17 @ 19:29:52
Postat av: Amelie Dawnside

jag hoppas att det kommer mer shires! men NU VILL JAG HA ISLANDHÄSTAR!!!! orkar inte vänta ps, du vet ridbyxorna som nina hade i onyx 13? vart hittar man dom??

2015-10-18 @ 07:36:30
Postat av: Amelie Dawnside

vart har nina hit"at Dom dära ridbyxorna i onyx 13?

2015-10-18 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: