Gallant Unicorn

Fina bilder på SSO's hemsida

Har ni tänkt på hur fantastiska bilderna på spelets hemsida är?
Fast helt ärligt, hade nog hellre sett bilder där hästarna och människorna har samma
grafik som de inne i själva spelet har. Tycker de är finare, lite partisk haha :)
 
Vill haaaaa ett sånt stall i spelet, hade aldrig lämnat mitt hemstall!
 
 
 
Den här bilden är min favorit, är helt förälskad i mystiken i spelet:)
 
Den nyaste bilden på hemsidan är den här, hur fin?
 
 
 
Ni får självklart ta bilderna från min blogg.
Det är ju inte jag som gjort dem hehe, så ni behöver inte fråga :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Tycker att alla bilderna borde se ut som den nedre där, med att det nästan ser ut som sso, men att de har fixat till det lite (insert thumbs up emoji here)

2015-10-16 @ 09:15:58
Postat av: Rachel Lionson

Tycker inte om att det nästan aldrig ser ut som i spelet. Men tänk om det hade sett ut så...

2015-10-16 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: