Gallant Unicorn

Hemma igen

Kom hem för några timmar sedan. Spenderade gårdagen och morgonen idag på Gekås i Ullared.
Sov på hotellet så behövde inte köra hem astrött och slut i benen igår, men jag är såååå trött idag!
Försökte levla min fina Shire lite men det gick inte, var helt ofokuserad och missade pilar, red in i kontroller åt fel håll och så vidare. Så jag gav upp det och gjorde uppdragen med hästmarknaden och sen loggade jag ut igen. Får nog fortsätta levla i morgon när jag inte är helt mosig i huvudet!
 
I morgon ska jag sätta mig och räkna ut hur många gånger jag gjort uppdragen med marknaden.
Har gjort dem varje gång sen den första gången de kom till spelet haha^^
 
 
Fixade en ''ny'' outfit till min Shire med, den såg så mysig och varm ut :D

Kommentarer
Postat av:

Var har du köpt tröjan? Den är sååå fin!😍

Svar: Den är från Firgrove :)
ssohaley.blogg.se

2015-10-09 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: