Gallant Unicorn

SSO, why do you hate me?

Var inne och levlade i  morsen som vanligt, sen tänkte jag logga in igen och filma lite.
Får upp det här gång på gång, men enbart på mitt Haley Rainstorm- konto?
Alltså va?
Filerna måste ju vara samma på alla konton, så vad är det här nu då? Ibland alltså...
 
 
Jag har testat att relogga, och att starta om launchern. Jag är inte jättesugen på att installera om
hela spelet, men om det inte funkar att spela från mitt konto så kommer jag inte att ha något annat val -_-

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

Kanske självaste Haley ville ta en paus?

Svar: Haha inte när jag skulle spela in serie :/
ssohaley.blogg.se

2015-10-13 @ 16:03:53
Postat av: Ellie Cloudforce

Vet exakt hur irriterande det är, hoppas att du slipper installera om spelet!!!!!

2015-10-13 @ 16:29:12
Postat av: Ellie Cloudforce

Vet exakt hur irriterande det är, hoppas att du slipper installera om spelet!!!!!

2015-10-13 @ 16:29:18
Postat av: Anonym

Aww, SSO verkar hta dig Haley :/ <3

2015-10-13 @ 19:00:30
Postat av: Ellie Cloudforce

Råkade skicka kommentaren två gånger.

2015-10-13 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: