Gallant Unicorn

Tillbaka till det gamla vanliga

Sockervaddshåret är sååååå fint, men jag kände att det inte riktigt passade min karaktär?
Dessutom så var jag ju ''tvungen'' att byta tillbaka för att kunna spela in min serie!
Uscha känner mig faktiskt lite stressad över det, ska ju hinna planera och fixa inför 
SneakyDragons halloweenfest med, vi ska träffas hemma hos mig som förra året!
 
Aja, vill ni se skillnaden på håren? De är ju väldigt olika haha!
 
Sockervaddshåret finns att köpa i Fort Pinta!
 
 
Tillbaka till gamla vanliga Haley igen...
Såg nu att frisörskan har likadana ögon som min karaktär!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köpte du tröjan? Supersnygg!

Svar: I Fiskebyn :)
ssohaley.blogg.se

2015-10-27 @ 13:52:21
Postat av: Anonym

Tack :)

2015-10-27 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: