Gallant Unicorn

Vinterkänslor + vinteroutfit

Idag har det varit såååå dimmigt här där jag bor, vågade knappt köra till affären innan för det var
så svårt att se! Lite läskigt, men mysigt! Älskar verkligen hösten, för det betyder att snön är på väg!
 
Så, jag fick världens vinterkänslor. Ni vet som många får vårkänslor? Allt jag kunde tänka på 
var snö och is. Kall, gnistrande snö som knarrar under skorna... Och som tur är så finns det ju
ett ställe i spelet där det alltid är snö, Dinodalen! Och vad passar bättre än min nyinköpta Fjording?
 
 
Dagens outfit
(Alla saker som är köpta i Dinodalen är köpta i affären vid Nic's läger)
 
Mössa - Dinodalen
Jacka - Belöning från professor Jura
Vantar - Dinodalen
Byxor - Dinodalen
Stövlar - Jarlaheim
 
Träns - Jarlaheim
Sadel - Jarlaheim
Schabrak - Dinodalen
Benlindor - Dinodalen

Kommentarer
Postat av: Ellie Cloudforce

Jag har också vinterkänslor, jag längtar verkligen till snön kommer. Jättefin outfit förresten!!!!!

Svar: Haha åh, då är det inte bara jag! Tack så mycket :)
ssohaley.blogg.se

2015-10-17 @ 20:50:02
Postat av: Rachel Lionson

Längtar lika mycket som ni, älskar vintern! Tyvärr måste jag nog stå ut med en jul till utan snö :(

2015-10-17 @ 22:35:00
Postat av: Elin Dragonfall

Hos mig har det också vart dimmigt... hela dagen. :|

2015-10-17 @ 23:09:32
Postat av: Nina Winterfall

Ja, det har värkligen varit dimmigt och kyligt. Jag längtar också till vintern, då är det extra mysigt att sitta inne och spela.

2015-10-18 @ 08:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: