Gallant Unicorn

Alla rosetterna från Valedale's championat!

Vaknade tidigt i morse så hann vara med på Valedale's championat på mitt konto
på WaterStar. Eftersom WaterStar har ca 7 timmars tidskillnad så missar jag
oftast de tidigaste championaten. Men idag hann jag vara med!
 
 I morse så var vi hela tre personer som skulle delta i championatet, woho!
 
Jag hade redan en 1:a och 2:a- platsrosett från det här championatet så jag stannade precis
innan mållinjen och lät de andra som var med få de rosetterna. De undrade vad tusan jag höll
på med, och när jag förklade att jag ville ha en 3:e-platsrosett så tyckte de att jag var lite knäpp
haha men jag ser ingen mening med att samla massor av rosetter från samma championat eftersom
just championaten inte är något som jag satsar på. Tycker det är kul att vara med då och då bara :)
 
 
Tyvärr så missade jag att fota själva rosetten, jag bara kastade in den i garderoben efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: