Gallant Unicorn

Då försöker vi igen...

Hade mer eller mindre filmat klart ett helt avsnitt av Onyx.
Var så himla nöjd med ljuset inne i spelet och det var inte alls många andra spelare 
inne och kom med i kameravinkeln just då. Allt var frid och fröjd till jag öppnar sonyVegas och inser
att jag har spelat in allt med fel häst. Skulle spela in med Pearl och hade istället använt Onyx.
Alltså va?
Hur kan man ens vara så disträ att man gör ett sånt misstag? Kan inte ens skylla på att jag var trött...
Jag blev så himla less på mig själv att jag bara gick ifrån datorn för resten av dagen haha!
Men idag tänkte jag försöka hinna spela in de scenerna som fattas, med rätt häst den här gången!
 
Det är ingen random spelare i bakgrunden, utan det är en liten sneak peek på nästa avsnitt :D
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Ponyheart

Ibland händer det mig också, sen loggar jag inte in på resten av dagen... xD

2015-09-01 @ 12:36:59 - http://ebbaponyheart.bloggo.nu
Postat av: Anonym

Pearl ser inte heller ut att vara så nöjd, himlar med ögonen och ser uttråkad ut just på den bilden! xD

2015-09-01 @ 15:20:25
Postat av: Claire Masterknight

Pearl ser inte heller ut at vara så nöjd, himlar med ögonen och ser uttråkad ut just på den bilden xD

Svar: Hon är en diva ;)
ssohaley.blogg.se

2015-09-01 @ 15:21:26
Postat av: Sally monsterlake

Får vi nästa avsnitt idag ? :3

Svar: Om jag hinner bli klar så :)
ssohaley.blogg.se

2015-09-01 @ 16:10:04
Postat av: Elin Dragonfall

Är det rätt att säga "vilken miss" nu?

2015-09-01 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: