Gallant Unicorn

Gårdagens event

Jag fotar alltid på de eventen jag är med på, men sen glömmer jag ofta bort att ladda upp det här!
Men vad tycker ni, är det roligt att läsa om vad vi gör på event eller blir det långtråkigt?
 
I alla fall, igår så hade vi ett event som avslutade vår vecka '' In to the wild'' som vi hade vid Jorvikstallet.
Jag har tyvärr missat många av eventen, men igår kunde jag vara med!
 
Först så samlades vi och deltagarna delades in i två lag.
 
Cowboys, med röda lindor:
 
Och indianer, med bruna lindor:
 
Som ni kan se på bilderna så har jag plockat hem en av mina Quarterhästar igen.
Hon såg lite trött och sliten ut efter att ha spenderat några veckor på hästön. Men så fort hon
fick stå bredvid Nemos pålle som hon kallar för ''Morfar'' så såg hon lite lyckligare ut.
Kanske är det en liten mormorhäst? Titta vad söta de var!
 
När deltagarna blivit indelade i lag så fick de tävla mot varandra!
Observera den flygande ponnyn uppe i hörnet! Haha undrar om hon kanske ramlade ned för att hon blev så vettskrämd när en massa galna indianer och cowboys (eller girls kanske låter bättre haha) kom farande?
 
Som vanligt så avslutade vi med en kram!
Tror att deltagarna var helt uppumpade med adrenalin från tävlandet även när vi skulle kramas, helt vilda!
Älskar att min häst bara står där^^
 
Just det, så här såg min outfit ut!
 
Bytte dock byxorna och skorna precis när eventet började.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Det var väldigt svårt att hitta den flygande ponnyn xD
Och nej, det blir inte tråkigt om du skriver om event :P blir roligare än om du inte skriver alls ^^

2015-09-11 @ 09:54:08
Postat av: Riktigt roligt med att du skriver om events. Alltid kul o veta hur din dag var o vad du gjort med klubben ^^ Kram♡

Samantha lightninggren

2015-09-11 @ 18:32:49
Postat av: Elin Dragonfall

Jag är 95 % säker på att flickan med ponnyn tänkte "nä, nu f*n dör jag" xD

2015-09-12 @ 00:00:22
Postat av: Selma Frendtree

Din häst och Nemos morfar kanske borde gå på Date💝💝 du såg ju att din häst och morfar älskar varandra💝💝💝

2015-09-13 @ 09:09:12
Postat av: Rebecca Spiderstar

Vad roligt det ser ut att vara med i Sneaky Dragons jag skulle också vilja vara med men kommer nog inte att få det♥️ Men ni ser ut att ha kul iälla fall♥️

2015-09-14 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: