Gallant Unicorn

Idag tar vi det bara lugnt tror jag...

Härligt med fredag va?
Jag är sjukt rastlös samtidigt som jag är trött... Adhd deluxe <3
Vet inte vad jag ska hitta på under resten av dagen, vill spela SSO men har verkligen 
ingenting att göra. Eller jo, jag skulle ju kunna göra dagliga uppdrag. Men det känns 
liksom inte värt att göra dagliga man gjort hundra gånger förut enbart för att få lite Shillings...
Jag längtar faktiskt efter en ny ryktesfraktion!
 
Annars då? Jo jag lullade runt lite med min fina häst i Gröndal, älskar verkligen ljuset där!
 
Vi fick ju veta att ett nytt område kommer att öppnas, hoppas vi får lite roliga uppdrag då!
Och dagliga uppdrag så jag har något att göra^^

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jag kan logga in och vara med dig c:

Svar: Vad snäll du är :) det slutade med att jag lämnade datorn helt för resten av dagen, det var så fint väder ute :D
ssohaley.blogg.se

2015-09-25 @ 14:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: