Gallant Unicorn

Levla och filma

Har levat lite, min svarta Morganhäst är level 13 nu så det går framåt!
 
Avbröt levlandet för att filma lite med Nemo och Rockmormor, vet inte om jag får avslöja vad det
var vi spelade in men jag tror att det kommer att bli awesome när det är klart!
 
 
På tal om ingenting bara så där, är det bara jag som ser fram mot nya platser att filma/fota på?
Det känns verkligen som att det är dags för ett nytt område nu, visst de platserna som redan finns
är otroligt vackra. Men man blir liksom lite hemmablind? Man ser inte det där fantastiska som man såg i början när man såg området för första gången. Men ett ställe som jag verkligen tycker är vackert hur många gånger jag än rider igenom det är Gröndal. Ljuset mellan träden är magiskt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Claire Masterknight

Visste du att SSO Teamet jobbar på en funktion som innebär att spelarna kommer kunna..........LEDA SINA HÄSTAR! :D :D :D Såg det på YouTube iaf, och ehe nu tänker jag tro på det bara för att jag vill att det ska vara så xD

2015-09-08 @ 17:04:51
Postat av: Rebecca Spiderstar

Vilken kanal och vad sökte du på för jag hittade inte det :)

2015-09-09 @ 07:26:55
Postat av: Rebecca Spiderstar

Vilken kanal och vad sökte du på för jag hittade inte det :)

Svar: Vilket då?
ssohaley.blogg.se

2015-09-09 @ 07:27:15
Postat av: Anonym

Oj skrev fel XD

2015-09-09 @ 16:42:01
Postat av: Elin Dragonfall

Vad hette videon Claire Masterkningt?

2015-09-10 @ 07:41:11
Postat av: Rebecca Spiderstar

Clari Masterknight vad heter vidion? Skulle Järna vilja se den:)

2015-09-12 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: