Gallant Unicorn

Massa extra xp - ny häst!

Ärligt talat är jag lite besviken på dagens uppdatering...
Eller inte på uppdateringen i sig, utan mer på bristen av information om 
den nya hästen och det nya området... Jag hade hoppats på i alla fall en sneak peek-video.
Men men, det kommer väl så småningom antar jag!
 
Jag passade på att utnyttja den stora xp-boosten som kom nu med födelsedagsfirandet!
Så det blev en ny pålle, en söt liten chokladMorgan!
 
Jag har tittat på den här hästen några gånger, men tvekat lite eftersom jag tycker det är lite smått
tråkigt att levla hästar med starthästmodellen av någon anledning... Men nu när det går så fort att
levla så passade jag på! Han (haha jag ser nästan alla mina hästar som maskulina!) fick namnet
Cinnamonjoy. Har inte använt något av de två orden i ett namn innan. Så att hitta på att nytt namn
till vad som blev min 54:e häst kändes svårt först, men cinnamon (som betyder kanel på svenska) kändes helt rätt med tanke på hans chokladbruna färg! Och Joy klingade bra ihop med Cinnamon!
 
 
Level 4 efter första tävlingen, underbart! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ingen häst att levla men ska köpa ponnyn jag har tänkt att köpa ett tag nu. För annara är det ju slöseri med xp +att jag jättegärna vill ha den

2015-09-30 @ 17:13:11
Postat av: Claire Masterknight

54:e häst!? Oj haha

2015-09-30 @ 18:46:48
Postat av: Elin Dragonfall

Känns som att (nästan) alla har valt att ha den hästen som en hingst/valack, är det bara jag som har valt att min skulle vara ett sto? xD

Svar: Haha jag ser alla mina som valacker eller hingstar :P
ssohaley.blogg.se

2015-10-01 @ 07:09:01
Postat av: Liv Lionforce

Haha! Har bara en liten ponny som jag inte ORKAR levla :P Men vad gör man? Angel (min frieser) får ju bara lite extra xp <3

2015-10-02 @ 07:54:14 - http://livansso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: