Gallant Unicorn

OMG nytt område!

Idag fick vi den sista videon med en värdekod.
Och vi fick veta vad det nya området är! Det är den södra delen av Skördebygden!
Jag var nästan säker på att det skulle vara det, tills vi fick se lite sneak peeks.
Det såg mer ut som att det skulle vara området vid Norra Länken, men SSO har varit
sneaky, igen! Jag är så peppad på det nya området, jag antar att ni redan sett videon men
jag tänker ladda upp den här ändå!
 
 
Alltså, kan vi bara ta ett ögonblick här och TITTA PÅ ALLT DET VACKRA?
Ja, allt det vackra som vi hinner se i några sekunder då...
Och vi fick även veta att det nya området öppnar i höst... I min värld är hösten typ september,
oktober och halva november. Sen är det liksom vinter? Hoppas det kommer snart för nu kommer det
att bli ännu svårare att vänta, vill haaaaaa södra Skördebygden haha!

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Jaaa!!

2015-09-28 @ 08:02:36 - http://livansso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: