Gallant Unicorn

So happy

Uppdraget kändes så där. Kort och lite trist faktiskt...
Men det var mer okej nu när vi fick en liten inblick i allt kul som kommer hända i framtiden! 
Och herre min get, stoppa pressarna! SSO har efter år av tjat lagt in ett par vita benlindor! ^^
 
 
Och ett vitt litet schabrak som ger +3 i ''Snabbhet''. Ny tävlingsoutfit på g?  Absolut!
Åh jag har så många outfits planerade till de nya vita sakerna redan!
Enda saken jag skulle vilja ändra på är att lindorna inte är släta utan skrynkliga?
Av någon anledning så verkar det vara deras nya grej nu? Jag vet inte om ni förstår vad jag 
menar med skrynkliga benlindor men jag tycker det påminner lite om sånt där hårt papper
som man har knycklat ihop och sen försökt släta ut det igen? Jag säger inte att de är fula.
Men jag hade nog föredragit de ''gamla hederliga'' benlindorna, men de kanske kommer i vitt
de med så småning om. Vem vet? :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det värsta med lindorna (alla) är att dom sitter helt fel på hästen, använder inte lindor bara för det stör mig så mycket haha

2015-09-23 @ 19:49:42
Postat av: Cassandra Watersmith

Äntligen så fick vi vita benlindor iallafall!

2015-09-23 @ 20:31:41 - http://watersmith.blogg.se
Postat av: Rachel Lionson

Jippi! Vita benlindor! Dock synd att dom ska vara så skrynkliga :(

2015-09-26 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: