Gallant Unicorn

April, april!

Fick en mindre chock när jag loggade in idag, jag loggade ut efter att jag svarat på brev vid Fort Pinta så det var ju där jag hamnade när jag loggade in igen. Det här var det första jag såg:
 
Ni som spelade förra året, kommer ni ihåg det årets aprilskämt? Det handlade om att de skulle spara på energi så de hade dragit ned ljuset i spelet så att det var helt mörkt när man loggade in!
Av någon anledning tog jag inga bilder? Inte likt mig så vet inte om jag bara tappat bort dem ehe...
 
Hur som helst, den gigantiskt Shirehästen var ju riktigt kul, och så random?
 
 
Som ni ser så passade jag på att färga min starthäst med, älskar den funktionen!
Det här är inte alla färgkombinationerna man kan få, men det är de jag tyckte var finast :)
 
 Har du lurat någon idag? :)

Kommentarer
Postat av: Svea Stargarden

Kan man bara färga sin starthäst eller funkar det på andra raser också? (Har aldrig varit in loggad 1 april fyller år då så jag undrar av den andledningenxD)

//Svea

Svar: Det ska bara fungera med starthästen, de andra hästarna ser helt missbildade ut med de färgerna eftersom de inte är anpassade för någon annan modell än starthästen :P
ssohaley.blogg.se

2016-04-01 @ 15:59:27 - http://ssosvea.weebly.com
Postat av: Bianca Waterlund

Jag blev faktiskt ledsen för deras april skämt. Jag vill ha den shiern... Jag tänker skriva till dem att de borde göra den igen fast mindre level och ett rykte som finns! Det var ju elakt att göra en häst som önskas till spelet men att man inte kan köpa den. (Ja den är önskad. En massa har börjat önska den nu)

2016-04-01 @ 15:59:46
Postat av: Christelle

Japp! Det är ju en tradition att göra det! ;D

2016-04-01 @ 16:07:46
Postat av: Rachel

Alltså, det var inte alls kul! Shiren var ju såå söt! Varför finns den inte att köpa? Vill ju ha!!!

2016-04-01 @ 16:58:59
Postat av: Claire Masterknight

Vad för det för aprilskämt år 2014?

Svar: Hrm, har för mig att de bytte ut vissa NPC:er så att de såg ut som Barney, Courtney, Carnyy och Marley haha :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-01 @ 17:29:40
Postat av: Potatispaj

Det funkar att färga andra hästar. Fast man ser det inte själv

2016-04-01 @ 17:31:33
Postat av: Bianca Waterlund

Rachel, exakt hatar det skämtet. Tycker de borde ordna den rasen för hallå, den är ju super önskad och så var det ett skämt och den gick inte att köpa! Elakt elakt!

2016-04-02 @ 18:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: