Gallant Unicorn

Att bara ta det lugnt

Jag håller på att föra över mina filer från min gamla hårddisk till min nya dator nu, så snart kan jag börja redigera del 25 av Onyx! Yey! Har verkligen saknat att redigera serier, jag gör det ju för att jag tycker att det är roligt och det ska bli kul att se hur det funkar nu när jag har en dator med bättre prestanda!
 
I alla fall, i väntan på att allt (det är typ 800 GB) ska föras över så har jag myst runt i spelet med Ninja och Pearl!
 
Testade en lite långre man på Pearl med, tyckte det var fint! 
 
 
Har ni några planer för helgen?Jag ska bara fixa hemma, försöka göra fint i trädgården om det inte är för kallt och kanske kolla på några filmer jag velat se ett tag...

Kommentarer
Postat av: Amedea

Nä, inga speciellt stora planer inför helgen..😊👌

Svar: Kan ju vara skönt det med :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-29 @ 20:33:17
Postat av: Elise

Vart köper man ridbyxorna?😘

2016-04-30 @ 07:34:53
Postat av: Elise

Vart köper man ridbyxorna?😘

Svar: Jag har för mig att man får dem från Jura när man lämnar in skelett :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-30 @ 07:40:35
Postat av: Amelie Dawnside

hej haley har en snabbfråga! vilken akreolog får man mörkblå frilufts jacka av? måste verkligen veta!!! tänkte att du kanske visste :)

2016-04-30 @ 09:51:53
Postat av: Amelie Dawnside

hej har en snabb fråga bara vilken arkeolog får man mörk blå frilufts jacka irfån?

Svar: Jag är rätt så säker på att man får den från Jura men vilka ben det är du ska lämna in för att få just den kommer jag tyvärr inte ihåg :/
ssohaley.blogg.se

2016-04-30 @ 09:53:37
Postat av: Elly

Ninja är såå söt! (Har typ alla morganhästar utom en 1... Mjehe..ehe..)

2016-05-05 @ 09:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: